Kontaktannons.....

Efter kvällens träning sökte en människa upp mig för ett mycket allvarligt snack.
Denna man ville helt enkelt ha hjälp....
Tillsammans skrev vi ner några rader på svenska. De följer här under.
 
 
 
Halla damer!
Jag kallas för Colamannen och är en ung gutt.
Rökfri, ingen alkohol eller andra ting. Endast snus och Cola.
 
Jag bor i Skien i min lägenhet som min mycket inredningsintresserade kompis Rudi inrett med det senaste av moderniteter.
 
Jag älskar att träna, spenderar åtskilliga timmar på gymmet varje dag. Spelar även ishockey i 1 Division i Skien Lynx.
Annars tycker jag väldigt mycket om att gå en mysig tur i en fin skog eller uppför ett högt fjäll. Att stanna och grilla ett par pölser och skölja ner med Cola är det bästa jag vet.
Att bara vara hemma och mysa med en god bok är ting jag håller av väldigt högt i mitt liv också. TV-spel och datorer existerar inte i min vardag.
 
Jag är även väldigt noga med mitt utseende. Är lite av ett modefreak då jag alltid har det senaste i klädväg. I mitt hockeylag blir jag ofta kallad för modelejon. Detta kan bero på att jag startat flera trender. Bla. att använda ett gammalt skridskosnöre som livrem.
 
 
Jag söker dig kvinna på 36+
Du har en fin kropp, bruna ögon och brunt hår. Det är viktigt att du inte är längre än mig (jag är 162 cm).
Det är också viktigt att du tycker om långa söndagsturer med mys i skogen.
 
 
Kontakta mig gärna!
 
Min mailadress är:
[email protected]
Och mitt mobilnummer är:
452 16 516
 
Du kan även nå mig genom kommentarsfältet till detta inlägg :)
 
 
 
/ Captain #6 i samarbete med Colamannen #8
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0