25 år

 
 
Ja, det blev en mycket lyckad bemärkelsedag!
 
Med besök himifrån och allmänna trevligheter är det svårt att inte njuta!
 
 
Efter träningen under lördagen kände jag att mina lagkamrater kunde vara värda en tårtbit!
 
#77, som "inte tycker om" tårta tar sig en bit för vänskapens skull.....
 
#58 tar sig en aptitretare inför hans kommande "sällskapsbjudning" under kvällen.
I bakgrunden syns "Sinnpajen" när han smakar tårtan. OBS, muggen bredvid innehåller okänd dryck som han sköljde ned tårtan med.....
 
 
Vill redan här och nu kraftigt dementera ryktena som drogs igång om att det skulle vara jag som bakat tårtorna!
Det var min käre mor, Tack för det mamma!!
 
 
Förresten, Tim Ailo "DJ Slim-Tim" Myklebust åt ingen tårta!!!
 
 
Till sist vill jag tacka för alla de fina hälsningar som skrivits i boken som min finurlige sambo skapat!
Och givetvis, TACK för alla grattis-hälsningar!
 
 
Hoppas du har en fin kväll!!
 
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0