Framtiden....

 
Så ja....
 
I måndags blev ett annat "Framtiden"-inlägg publicerat här på Hockeyns Bakgård.
I detta inlägg lovade jag att jag i slutet på innevarande vecka skulle avslöja var jag ska spela kommande säsong.
 
Jag får tyvärr meddela att det inte finns möjlighet till det just idag eller imorrn.
 
I torsdags skrev jag på ett kontrakt för en klubb, som sedan lades i postlådan vid Coop Prix.
En klubb som jag här idag kan avslöja finns i Sverige.
Var, överlåter jag åt alla er läsare att spekulera i.
 
Klubben kommer att offentliga göra detta under början på den kommande veckan.
Därför känns det helt enkelt fel av Hockeyns Bakgård att redan idag gå ut med det.
 
Var jag ska spela, kommer alltså inte att avslöjas här på Hockeyns Bakgård varken idag, eller imorrn.
Men givetvis, och det LOVAR jag, presenteras det såfort jag fått klartecken från klubben!
 
 
Så, alla ni kära läsare får helt enkelt hålla ut i ytterligare några dagar.
 
 
Dock vill jag avslöja att redan ikväll eller under morgondagen så kommer alla Hockeyns Bakgårds läsare att nås utav ett gott besked.
Mer om det kommer :)
 
 
 
/ Ted Svensson

Kommentarer
Postat av: #22

Skulle jag komma med en gissning så tror jag att flyttlasset går mot dom småländska skogarna. Är jag helt fel ute?

Svar: Av hänsyn till min norrländska sambo väljer jag att svara den mest klassiska av dom alla, "Inga kommentarer".......
hockeynsbakgard.blogg.se

2013-04-06 @ 16:51:49
Postat av: #22

Okej men jag sätter min veckopeng på att du hamnar i en småländsk division 2 klubb!

2013-04-06 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0