Nedräkning, 7 dagar.......

1 vecka kvar nu.
Pulsen höjs, skallen vaknar till liv efter 6 månader i ide.
 
Det är givetvis Seriepremiären jag snackar om.
I Runnirinken i Årnes skall vi mäta våra krafter mot Nes IK.
 
Jag kommer med största sannolikhet att köra en Nedräkning dag för dag, med senaste nytt.
 
Så ni, alla mina kära läsare också får höja pulsen lite.
 
 
Ikväll har det varit isfritt.
Egen träning stod det på schemat och jag tog turen inom gymmet efter jobbet.
Är nog fler än jag som uppskattar en "ledig" kväll där man bara kan slappa och tänka på annat än hockey.
 
Träningen igår fokuserade mestadels på spelet i egen zon.
Detaljer som slipas.
 
Mer sådant kommer det säkerligen bli under morgondagens och fredagens träning.
Skvallras om dubbelpass på lördag.
Eventuellt en träningsmatch.
Återkommer givetvis om hur det blir.
 
 
Till sist vill jag sända några varma tankar till min kassaskåpssäkre backkollega #5 Mats Nyegaard.
Hoppas du mår bättre och att du snart gör oss sällskap i garderoben och på isen!
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0