Inside Lynx

 
 
 
Gårdagens Stråhatt gick till Kalle Karlsson, som stod för en solid och utomordentlig insats!
Såhär glad blev han efter att ha fått iklä sig den smått gubbdoftande hatten....
Notera den bastanta segerlösingen....
 
 
Introt igår lyftes nog 100 gånger jämfört med onsdagens.
Men kan nog tycka att det saknas en strålkastare i Templet, den där blinkande "disco-lampan" gör inte mycket skillnad...
 
Som vanligt, ni är fria att dela vidare på Facebook med mera med mera :)
 
Här kan ni förresten läsa litegranna om matchen från våra eminenta lokaltidningar.
TA
Varden 
 
Annars verkar det som att det blev ett lugnt firande på byen igår bland alla Lynx-anhängare.
Har inte hört nåt om någon eventuell skandal.
Mer än att "Big Drink of Piss" och den extremt bitige keepern åkt dit för pirattaxi....
Vår finske vän verkar ha hållit sig inomhus, då jag i skrivande stund inte hört om nån lättklädd man på byen...
 
Gårdagens Debut-man Joakim Drake stod för en fullt godkänd debut.
Han valde efter matchen att lämna segerfirandet i omklädningsrummet hastigt och lustigt, då han skulle köra!! hem till Leksand för att byta däck på sin bil...
Måste vara ett av de dyraste däckbytena i modern tid....
Men oroa er inte, han är tillbaka ikväll om allt gått som de ska!
 
 
Gårdagens segersång i omklädningsrummet var högljudd och synnerligen glädjefylld!
Lovar att jag nästa gång skall filma spektaklet!
 
Till sist vill jag önska klubbens U-18 lycka till i matchen idag, som började för ca 15 min sen!
 
Hoppas ni alla njuter lika mycket av söndagen som jag gör!
 
Nu ska en annan ut och stapla ved.
Verkar inte få nån hjälp av "Tempo-Rogge" idag....
Han ligger förmodligen halvt medvetslös hemma i soffan...
 
Ha det gott och njut dagen!
 
På återseende!
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0