Hockeyfest!!

Efter kampen brakade festen lös! Samtidigt som de flesta gästerna började ta plats på övervåningen i ishallen brakade festen lös i omklädningsrummet. Ölflaskor och burkar öppnades och Michel Telos -Ai Se Eu Te Pego och Svenska Björnstammens -Vart jag mig i världen vänder dunkade ut ur Tims enorma ljudanläggning som lite sådär snyggt får hela hallen att gunga. Ungefär samma atmosfär som när Stenfors BK klarar kontraktet i filmen Offside som för övrigt är en utav Världens absolut bästa filmer!



Polska gänget, flankerat utav Guldtränarn Steinar samt förre veteranen Rudi. Festen är igång.


Stian "Bergen", Daniel, Andy "Super-Mario" och Stine njuter av tillvaron.

Festen började med mat, dryck och allmänt trevligt sitt. Efter styva timmen trädde sportchef Laila och ordförande Jan Tore fram. Tal hölls, priser delades ut mm.


Guldtränarn får motta pris från Helge och Jan Tore.


En lycklig och något överförfriskad Guldtränare påbörjar nån form av tal samtidigt som Helge fångar in fotoblixtarna.


En strålande glad kapten får ta emot priser för "Årets poengplukker" utav Helge och Jan Tore samt Laila.


Och efter det fick ju även kaptenen kosta på sig ett tal...


Sen var det då dags.....

För Sebastian Ödegården att ta emot priset för "BÄSTA MUSTASCH"!!



Robin Gallefos Dahl fick den stora äran att bli först med att dricka öl ur lagets segerpokal!

Efter den här sista bilden försvinner i stort sett alla bildbevis på vad som skett.
Det var en strålande fest som fortsatte långt in på morgontimmarna. En fest jag, och säkert många med mig kommer bära med oss i minnet.

Återigen, tusen takk alla ni fantastiska människor som gjorde den här kvällen möjlig!


________________________________________________________________________________________________

Vill även passa på att hälsa Djurgården välkomna till Hockeyallsvenskan. Blir härliga bataljer för mitt kära Malmö Redhawks!
________________________________________________________________________________________________

Imorrn spelar Sveriges bästa lag Allsvensk premiär i fotboll, mitt älskade Mjällby AIF skall försöka knäcka AIK uppe på Råsunda.


Helt till sist vill jag GRATULERA mina gamla lagkamrater från Osby IK tiden, Jesper Adolfsson, Fabian Rietz och Axel Blomqvist som idag blev SVENSKA MÄSTARE för J-18 efter att med sitt Rögle BK ha slagit Skellefteå AIK i finalen!
STORT GRATTIS!!



Det var allt för idag och ikväll gott folk. Hoppas ni har en lika fantastisk lördagkväll som jag har!


/ Captain #6


Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis till titeln årets poengplukker.

2012-04-01 @ 11:46:07
Postat av: Ted

Tack ska du ha pappa :)

2012-04-01 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0