Uppdateringar från Norrland...

Hej allihopa, det var ett tag sen sist!
 
Efter ca en o en halv veckas semester för min del i Skåne så gav jag och sambon för andra året i rad oss ut på en liten roadtrip genom vårt fantastiska och avlånga land.
110 mil skulle avverkas....
 
i vår Röda Pärla....
 
Som ni med största säkerhet förstår så har det varit mycket för min del den senaste tiden.
Då är inte riktigt datorn det jag prioriterar.
Semester är semester, och även Hockeyns Bakgård kan må bra av en sådan.
 
Men idag är det kass väder här i Norrland, med åska, regn plus en sambo på "Loppis-runda". Då tar jag tillfället i akt att skriva av mig lite, bjuda på bilder med mera med mera.
 
Min tanke är att ge er en liten inblick i vad som skett för min del den senaste veckan.
Ett par inlägg kommer komma in under dagen med start här....
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0