Fredagsmys i Kristianstad....

Mytomspunna och oerhört gemytliga Kristianstadsdagarna utgår iår av diverse anledningar.
 
Den är iår ersatt av ett arrangemang som blivit tilldelat det oerhört fyndiga namnet, Sommar Kristianstad.
 
Sommar Kristianstad blev igårkväll föremålet för mina och min fantastiske bandomskamrat Oscars kvällssysselsättningar.
 
 
 
 
Den gemytliga stämningen som alltid infinner sig i min kropp under Kristianstadsdagarna infann sig ikke.
Det var en liten liten skala av K-dagarna, kan man lugnt säga.
Men ändå smautrevligt.
 
Öltält, tivoli, liveband mm mm fanns på plats och jag och min gode vän avnjöt ett par välkylda Singha i plastglas.
Vädret var gott, trots den något muliga himlen.
Musiken var god även den.
Men godast var nog Singhan.
 
 
Att träffa gamla vänner är alltid skoj och är väl kanske höjdpunkten med såna här kvällar enligt mig.
Under kvällen hann jag med att träffa en hel del. Alla var dom i olika tillstånd....
 
Efter en mycket trevlig kväll kom jag så i säng sent, som sig bör efter en kväll i dennes like....
 
 
/ Captain #6
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0