Invasion

 
 
Ja, Skien har invaderats av snö här under natten. Och det fortsätter i detta nu att vräka ner.
Såhär ser det ut från ett av Bataljonveiens fönster.
 
Jag kom inte ut med bilen i förmiddags, då jag skulle uträtta ett ärende.
 
Detta medförde att jag slog en signal till "Sinnpajen"....
"Sinnpajen" vägrar dock svara.
Efter ett tag får jag svar av "Sinnpajens" hyresvärd som låter meddela att #28 befinner sig i sin oerhört fina plogbil ute på byn....
 
Han och hans nya jobbebil har nog mycket att göra idag....
 
 
Annat från insidan....
 
#58 Strande deltog inte på fredagens träning.
Envisa rykten säger att detta berodde på att den gode Strande skulle införskaffa en ny undulat.
Strande skall dock ha chockat genom att istället köpa en talande papegoja...
Detta är dock inte bekräftade uppgifter, bemärk det!!
 
 
HELT TILL SIST VILL HOCKEYNS BAKGÅRD RIKTA ETT STORT STORT GRATTIS TILL SKIEN ISHOCKEYKLUBBS ANDRA RIKTIGT STORA TALANG, SUSANNE G. HAUG SOM I VECKAN BLEV UTTAGEN ATT REPRESENTERA NORGES U-18 LANDSLAG I VM!
Detta blir för övrigt Susannes andra U-18 VM!
STORT STORT GRATTIS SUSANNE!
 
 
Det var allt för idag, önskar er en riktigt fin fortsättning på denna söndag!
 
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0