Inför match, Rosenborg IHK II, Away

 
VS.
 
 
Laget har avnjutit en skön natt efter en lång resa på hotell uppe i Trondheim.
Men hemma på Bataljonveien sitter undertecknad....
 
Ryggproblem gjorde det inte möjligt för mig att sitta 9 timmar i bil upptill Trondheim, spela två matcher på två dagar, och sen 9 timmar i bil hem.
 
Då hade nog 2 veckors sjukskrivning kommit som ett brev på posten....
 
Känns dock på ren svenska förjävligt att sitta hemma när jag vet att laget är iväg och skall spela 2 extremt viktiga matcher.
 
Men men, kanske var det bäst att lyssna på kroppen denna gång.
 
 
Motståndet, Rosenborg IHK II har jag inte en blekaste aning om.
Vad jag vet är att dom ligger 5 poäng före oss i tabellen.
 
Vad jag också vet är att det var ett laddat Lynx som satte sig i bilarna igår runt 15-tiden.
Ett Lynx med målsättningen att återkomma till Telemark med 6 friska poäng i bagaget.
 
Det får för min del bli till att följa matchen från nätet.
Har även blivit lovad lite liveuppdateringar och samtal med rapporter.
 
Jag håller mina två tummar stenhårt för att det blir en seger idag!
 
Kom igen boys!
 
Matchen börjar klockan 16:00.
 
Vi hörs vidare under helgen!
 
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0