Torsdagafton med Fredagslängtan...

Torsdagen snart över och snart helg igen!
 
Blir inget speciellt långt inlägg ikväll.
Är allt för utpumpad just nu för det.
 
Men lite glädje ska jag nog kunna klara av att leverera :)
 
Om vi börjar med artikeln.
Då när han journalisten var med på träningen med oss ni vet.
Här, finner ni den :)
 
Oerhört bra, kul och läsvärd artikel enligt mig!
 
 
Annars finns det inte mycket hockeymässigt att rapportera om ikväll.
3 nya spelare sen i måndags, och imorrn ryktas det ansluta två till.
Givetvis riktigt bra eftersom vi behöver förstärka laget.
 
Hoppet mellan 3 Div och 1 Div är ju som ni alla förstår gigantiskt.
 
Match igen på lördag, returmöte med Moss Hockey. Fast på bortaplan denna gång.
 
Hoppas kunna ge er en lite "Inför Match" imorrn. Får se hur tiden räcker till.
 
En sak jag till 100% bjuder er på imorrn är den redan Klassiska "Fredagslåten"!
Den kommer som ett brev på Posten.
Och ja, ni kan väl alla tiden nu!?
Just det, 16:07.
 
Imorgon är även sista chansen för er att buda på Strandes susp.
19:02 är sluttid för Auktionen.
Torsten Jonasson har i skrivande stund högsta bud, 30 norska kronor.
 
 
Det var allt jag hade att bjuda på ikväll, kom ihåg att kolla artikeln, buda på suspen samt givetvis checka Fredagslåten imorrn! Just det, klockan 16:07!
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0