Auktionsdags!!

Så börjar vi med en ny grej här på Hockeyns Bakgård.
 
Nämligen Auktion!
 
Tinget ni kan buda på passar perfekt som prydnad himmavée, på väggen, i en hylla, i en garderob eller längst ner i källaren...
 
Men hur som helst tyckte redaktionen på Hockeyns Bakgård att det kunde vara en trevlig grej.
 
Pengarna som kommer in går oavkortat till fraktmedel så att ett par chaufförer från laget kan åka till Sverige och hämta våra klubbor/handskar. Verkar vara stora brister i logistisken....
 
Föremålet då, som ni ska buda på ser ut såhär...
 
....och är inget mindre än Alexander Strandes 16 år gamla suspensoar.
Den har varit med om mycket kan utlovas. Till och med en pub-runda.
Så nog har den historia i sig alltid....
 
Tänk på att DINA pengar går till välgörende ändamål!
 
 
UTROPSPRISET ÄR HELA 10 NORSKA KRONOR.
 
Kravet är att man höjer varje bud med 5 kronor.
 
 
Hur gör man då för att lägga bud?
Jo, man lämnar en kommentar I JUST DETTA INLÄGG :)
 
 
/ Captain #6

Kommentarer
Postat av: Marta

Hejhej Tidd min elskling. Ja bjuder 10kr om du lovar att ha på dig den en hel kväll utanpå din fantomendräkt. Puss

2012-08-22 @ 23:18:52
Postat av: Marta

Det var det värsta! Falska kommentarer i mitt namn... Tur jag klurat ut vem den skyldiga är ;)

Ps. Jag bjuder 15:- för att posta denna susp. till den skyldiga på andra sidan gränsen! Eller om han möjligtvis vill hämta den i Oslo havn...

2012-08-23 @ 08:10:19
Postat av: Lovisa

20 :- och då är jag fan snäll ;)

2012-08-23 @ 21:58:23
Postat av: Øyvind Johnsen

25 .-

2012-08-24 @ 09:49:43
Postat av: Torsten Jonasson

30:- Det ska till hockeymuseet i Ånge!

2012-08-24 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0