Magert....

 
Ja, som ni alla märkt så har det varit lite magert med uppdateringar här under veckan.
 
Till detta finns det såklart en anledning. Eller ja, kanske två egentligen.
 
Undertecknad är skadad, och är inte med på träningarna. Då missas det en hel del, och man hamnar på nåt vis utanför snacket. Givetvis är det så när man inte finns med i allt i den utsträckning som man i normala fall är.
 
Som det ser ut nu så blir det en hel del tid på cykeln uppe på Akrobat. Efter cykelturen knallar jag bort till hallen där nästan hela laget redan befinner sig. Väl där så bevittnar jag en stund av träningen innan jag knallar hem igen.
Hur länge jag blir borta från hockeyn står skrivet i stjärnorna.
Så, där fick ni som är nyfikna en liten uppdatering på min status.
 
Den andra anledningen är väl att det just nu är speluppehåll för Lynx.
Ett matchuppehåll på 10 dagar väntade efter hemkomsten från Narvik. Men nu börjar det närma sig igen, då Oslo-laget Hasle/Lören väntar på bortaplan kommande onsdag.
När det är matchuppehåll finns det inte alltför jättemycket att skriva hem om, då det bara är träning och åter träning som gäller.
 
 
Men kvällen som väntar kommer säkerligen bjuda på en del go´bitar.
Efter träningen ikväll är det nämligen lite sammankomst för Lynx i klubbhuset.
Mat och diverse väntar och det skall givetvis bli mycket trevligt!
 
 
Som jag tidigare nämnt så kommer två intervjuer att komma upp inom en inte alltför lång tid.
De två Största profilerna i Lynx skall intervjuas, och Hockeyns Bakgård kan idag ge er namnen på dessa.
Den första att bli intervjuad är: Colamannen
Och den andre är ingen mindre än: Sinnpajen
 
Så vet ni det.
Nu har ni något att se framemot, det vill jag lova!
 
Är det så att du sitter inne med någon fråga, som du hemskt gärna skulle vilja ställa till någon av dessa profiler så får du ingen bättre chans än nu!
 
Frågor till någon av profilerna kan lämnas här i kommentarsfältet, skickas på mail till mig, [email protected] eller via Facebook.
 
 
Så, där fick ni en liten uppdatering på vad som händer i vardagen.
 
Vill till sist påminna om Fredagslåten, som vanligt 16:07!!
 
 
Önskar dig en fin helg!
 
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0