Gratulerar mitt hjärta!

Ja, lite kärlek skall det finnas med även på denna blogg!
Det är viktigt tycker jag :)
 
Norrländskt Jul-mys på naturisen på Åsen i Bjästa 2011
 
Min älskade sambo Marta fyllde igår 24 år!
 
Det ska självklart uppmärksammas även på Hockeyns Bakgård!
 
Trots alla dina "Teds Hussyssle-listor" så är du den bästa jag vet!
 
Norskt Seriegull-firande efter guldmatchen mot Drammen 2012. Den svettiga Kaptenen kysser sin vackra brud.
 
Jag älskar dig Marta!
 
 
"Du är till och med bättre än mina Eastonklubbor Marta"
Ted Svensson, 2010
 
 
/ Captain #6

Kommentarer
Postat av: marta

Älskling <3

2012-06-25 @ 11:35:22
Postat av: Emelie

Du lyckades nog få den mest underbara tjejen som finns. :) Ni är så söta. Ge henne en stor kram från mig. :)

2012-06-29 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0