Intervju, Colamannen

 
 
 
Här har ni honom, en av de absolut största profilerna i hockey-Norge!
 
 
 
Mina damer och herrar, Hockeyns Bakgård har ikväll det stora nöjet att presentera för er, Skien Lynx spelare nummer 8, Tim Ailo Myklebust aka. Colamannen!
 
 
Innan ni njuter er igenom denna intervju så vill jag att ni ska veta att Colamannen sände svaren till min mailbox inatt klockan 04:21.
DET KALLAR JAG ENGAGEMANG!!
 
Njut av intervjun med denna profil!
 
 
 
Du har ju varit i Skien i några år nu. Hur många år är det sammanlagt egentligen?
- Det er 3 år til sammen.
 

Vad är anledningen till att du velat vara kvar i klubben och i byen?

- Det er fordi jeg går skole jeg valgte og være igjen i byen og klubben.

 

På din skola går du under namnet ”Van the Man”. Varför kallas du det? (Van the Man är en komedi-film som handlar om Van, som varit på samma skola i långt fler år än det han egentligen skulle).

- Jeg har godt mange forkjellige linjer på skolen og det er derfor jeg forsatt går på skole.

 
 

När beräknas du vara färdig i skolan?

- Jeg er ferdig på skolen i 2014.

 

Du har ju promotats här på Hockeyns Bakgård som den mystiske Colamannen. Vem är Colamannen?

- Det er Tim Ailo Myklebust som er colamannen.

 

Och var kommer smeknamnet Colamannen ifrån?

Det er fordi jeg drikke så mye cola, så da begynnte gutta og kalle meg colamannen.

 

Under en flygtur mellan Toronto och London skall du ha intagit hela 77 stycken 33cl Coca-Cola. Bodde du på toaletten?

- Var mellom toronto og london jeg drakk så mye og jeg kan si at jeg var en god del ganger på toalettet ja.

 

Du är alltså beroende av Cola, hur känns det?

- Det føles akuratt det samme som når andre tar seg en snus heller røyk.

 

Och vad säger din tandläkare?

- Hun synes at jeg skal slutte og drikke så mye cola men det er ikke så lett.

Colamannen hos tannamagarn?
 

Exakt hur länge har du varit beroende av Cola, och hur kunde du bli det, alltså, hur startade ditt beteende?

- Det begynte når jeg gikk i 6.klasse. jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg ble avhengig av det men jeg må ha cola hverdag ellers klare ikke jeg og fungere som et vanelig menneske. så jeg har vært avhengig av det i snart ni år.

 

Dricker du Cola till frukost?

- Ja jeg drikker cola til frokost. da drikker jeg sånn cirka en liter.

 

Men, hur mycket Cola blir det på en dag då?

- Det er rundt 6 liter cola om dagen jeg drikker.

 

 

Här under följer några frågor till Colamannen, som några utav Hockeyns Bakgårds fantastiska läsare mailat in :) Av hänsyn till personerna i fråga väljer jag att inte delge namn på de postande.

 

 

Du är förmodligen Telemarks meste besökare vid Telemarksporten, är det bara njutning som gör att du är därinne så ofta eller är det en kärlek också?

- Det er en dame så vi kaller telemarksporten, så jeg var der for gledens skyld og ikke kjærlighetens skyld.

 

Är det sant att du under en resa hem från Gjövik ifjor fes så illa i bilen att föraren tvingades stanna och gå ur bilen för att hämta luft?

- Ja det er nok sant det ja.

 

Är du singel?

- Ja jeg er singel.

 

 

Du har ju startat lite trender bland spelarna i laget, vad gäller kläder och utseende. Är du fåfäng (noga med ditt utseende. Mode-intresserad etc.)?

- Jeg er ikke mode-intresserad. jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvordan jeg ser ut.

 

Var shoppar du helst?

- Det er gamestop og matbutikker.

 

Du är en ”Gameare” av stora mått, vilket är ditt favoritspel?

- Det er forza motorsport og cod.

 

Vilken är din drömbil?

- Det er volvo 164 heller 162.

 

Hur ser din dröm-jente ut?

- Hun har en fin kropp, brune øyne, brunt hår og er ikke høyere en meg.

 

Vilken DJ är bäst i garderoben, DJ BDP, DJ Tonii Barilla eller DJ Slim-Tim?

- Det er nok DJ BDP så DJ Slim-Tim.

 
 
Hoppas ni fått en liten inblick i vem Colamannen är och hur han lever sitt liv!
 
Och givetvis, tusen takk till dig Tim som var villig att ställa upp som intervjuoffer!
 
Ha en fin kväll allesammans!
 
 
 
/ Captain #6

Kommentarer
Postat av: Bodil

FANTASTISKT! Det är bara den 5:e februari men jag vill redan rösta fram detta till februaris bästa inlägg!!! Vilken man!

2013-02-05 @ 22:02:58
Postat av: Gregers Fränder

Hupp hujja. Timothy. Erlige svar. En bra vän.

2013-02-05 @ 22:43:51
Postat av: Gøril

Du er så kjekk Tim, Jeg er en Dame på 45 år fra Drammen og kunne ønske at jeg var buskerudporten din! Tenner på din cola-avhengihet..

2013-02-06 @ 12:00:21
Postat av: Åshild

Ville bare si at også jeg har fått ett godt inntrykk av "colamannen". Vet ikke helt hva du liker, Tim. Litt yngre enn Gøril er jeg iallefall(36 år), elsker cola og skulle godt likt å kjenne deg bedre. Du er akkurat min type: sexy, stram, smilet på lur(håper jeg) og sikkert ganske godt trent siden du spiller ishockey i 1 divisjon. Klemz Åshild

2013-02-08 @ 00:34:32
Postat av: katharina

makan te varp ska du leta lenge etter. har lenge vært på jakt etter en riktig bamse, og tror du er den rette for meg. med tanke på at du drikker så mye cola tisser du sikkert mye også, noe som virkelig får meg igang. Ta gjerne kontakt, hvis du finner meg.
Hilsen din askepott

2013-02-08 @ 12:12:49
Postat av: Gøril

Hei, jeg lurte på om det finnes en måte som jeg kan få tak i Tim på? Jeg tenkte at jeg skulle dra på kampen i morgen selv om den starter litt tidlig. Akuratt nå så gjør jeg meg klar for swingerstreff i Mjøndalen så det kan jo bli en lang natt. Jeg tar med meg en cola som jeg håper på at jeg kan overrekke til Tim å se at han drikker den, regner med at Tim eller colamannen er sliten etter kampen så jeg kan godt ta meg av deg i morgen kveld selv om lefsa sikkert er litt øm/kjør etter nattens aktiviteter. Hvis dette ikke lar seg gjøre så ønsker jeg hvertfall å komme i kontakt med Tim en annen gang. Klemmer fra Gøril

2013-02-09 @ 23:19:22
Postat av: Kristofer Tøen Nielsen

HEI!

Jeg er "ansvarlig" for Tim sitt kjærlighetsliv. Og kan med dette melde fra om at han kan nås mellom 11 på kvelden - til rundt 05.20 på natten.

Hans nummer er 45216516.
Og e-post adressen er vel noe i duren: [email protected].

Hilsen BDP

2013-02-10 @ 17:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0