Extremt fredagsnöje utlovas!

Ja herregud mina vänner vilken fredag ni har att se framemot!
 
Nästan för bra för att vara sann kanske!?
 
 
Först GIVETVIS, Fredagslåten!! klockan 16:07!!
 
Sen.......
 
 
 
Den redan nu mytomspunna intervjun med legenden Matti "Sinnpajen" Luomajoki!
 
Och mina vänner, den publiceras klockan 20:01!!
 
Och mina vänner igen, den kommer inte att gå av för hackor, det lovar jag er!!
 
Så håll utkik, för Guds skull!
 
 
Och sist, men inte minst, "Inför match" för den sista matchen tillika sista hemmamatchen denna säsongen!!
 
 
 

Imorrn blir det en historisk dag på Hockeyns Bakgård!
Det är nämligen första gången någonsin som en finne får äran att bli intervjuad!!
 
 
Ja, kan ni få ett bättre Fredagsnöje än att hänga med på Hockeyns Bakgård!?
 
 
Håll utkik säger jag!
 
 
Ha en fortsatt underbar kväll!!
 
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0