Nedräkning, 4 dagar.......

Ett par dagar har gått sen sist.
Ett par träningar likaså.
 
Fredagens träning har jag glömt helt.
Blir så när man har hög träningsfrekvens, det man gjorde igår glömmer man. Det är liksom dagen som gäller.
 
Men gårdagens träning minns jag.
Dubbelpass, 2 x 45 minuter.
 
Första halvan var det fokus på spelvändningar, 3 mot 1, 3 mot 2, uppspel med mera med mera.
 
Andra halvan var det enbart fokus på Power-play och Box-play.
Slipning av detaljer och massa grejer.
 
Det börjar hända grejer nu.
 
Tempot och kampen har höjts avsevärt på träningarna de senaste 2 dagarna.
 
Det närmar sig med stormsteg, det är ett som är säkert!
 
______________________________________________________________________________________
 
Idag fyller min gode vän tillika Skienscentern Filip Nilsson 25 år.
Hans familj har varit på besök ett par dagar nu, och undertecknad och Filips gode far hade länge snackat om en överraskningsfest.
Så blev det.
Runt nio klev undertecknad, Robbin, Robin, Daniel, Runar, Simen och legenden Helge in mitt i familjen Nilssons födelsedagsfirande.
Filip, satte två-munnars ölen i halsen när han hörde oss ropa!
 
Det bjöds sedan på en fantastisk afton!
 
Tack för glädjen boys!
 
 
Och stort grattis på din dag FIlip!
 
 
Kommer här under dagen att komma upp ett par till "Genomgång av motståndare" inlägg.
Då jag ska till Skagerak Arena och beskåda Odd-Grenland mot Stabaek om ett tag så kommer det ej komma upp på Facebook.
Så håll utkik kära läsare! :)
 
 
Ha en fortsatt fin söndag!
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0