Sverige-tripp och tester...

Lördagen kunde lätt bli en sorgens dag efter Sveriges förlust mot England kvällen innan.

Men ikke!! På lördagen runt 08.00 styrde jag o Robbin Kristiansson bilen mot Sverige.

Robbin skulle prova skridskor (blir bra stuk på honom med vill jag lova), diverse mat och motsvarande skulle inhandlas och givetvis ett rutinmässigt besök på restaurangen ovanför Coop Konsum inne i Strömstad.

Sverige-tripparna blir lite av ett måste när man bor i Norge.
Prisskillnaderna är enorma helt enkelt.

Men när man bor såpass nära gränsen som vi ändå gör (ca 2 timmar) är det ganska gott att bara ta en dagsutflykt och dra över en sväng.

Man fyller upp kyl o frys och sparar en massa pengar.

Trodde dessutom ALDRIG att jag skulle säga att Systembolaget är billigt. Men nu är det det....

Ungefär hela dan spenderades i Sverige.
_____________________________________________________________________________________________

Söndagen sen spenderades på Coach Bretts gym nere mot Gjerstad.

Tester skulle genomföras.

Bänkpress, knäböj, chins, dips, spänst och brutalbänk tester avslutades med ett härligt spinningpass.

En dag med mycket kämpande och många goda skratt gjorde detta till en mycket trevlig tillställning!

Vi har en hel del sköna profiler i vårt lag vill jag lova!

           

Självaste Carles Puyol valde att gästträna med oss i Skien Ishockeyklubb nu när han slipper vara i Polen/Ukraina.....

Han kunde svettas här med....


Det var allt jag hade att bjuda på idag gott folk, ha en fortsatt fin afton!

Till sist vill jag önska grattis till Klippan Espen Tangen som fyller år idag, GRATTIS!!!



/ Captain #6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0