Så var det dags....





Dagen vi alla längtat efter är äntligen här...

Jag ska erkänna att jag inte mår alls bra just nu...
Nervositeten har långsamt smugit sig på den senaste veckan. Idag är den påtaglig.

Brukar annars bara vara nervös när det gäller mina egna matcher.
Men i mästerskap, när det gäller vårt land. DÅ blir jag nervös!


Har dagen till ära gått klädd i min gula tröja som landslaget bar under EM 2008. Men den åker av nu och ersätts av den vite, från VM 94.
Till sanningen hör att vårt älskade landslag aldrig vunnit när jag burit den gule från 08 under matchen...
Så varför ta risken!?


Sverige SKA ju bara VINNA matchen ikväll! Det kommer bli tufft, men allt annat än 3 poäng, med tanke på gruppen vi hamnat i är ett rent magplask!


KOM IGEN SVERIGE!! KOM IGEN KUNG-ZLATAN!!
Ge oss den fest vi så varmt suktar efter!!






Sverige kommer ikväll beträda planen i sitt blåa-ställ, EMs snyggaste?


_____________________________________________________________________________________________

Annars då i EM.
Danmarks seger mot Holland imponerade såklart.
Ryssarna imponerade också stundvis. Men de visste vi svenskar sen EM 2008.

Annars relativt väntade resultat.
Ganska komiskt det här med Spaniens protest mot att de inte vannade gräset i paus och före matchen mot Italien. Herregud.....

Måndagens matcher:

Nu
: Frankrike   vs.   England
20.45: Ukraina   vs.   Sverige


Tisdagens matcher:

18.00: Grekland   vs.   Tjeckien
20.45: Polen   vs.   Ryssland


Onsdagens matcher:

18.00: Danmark   vs.   Portugal
20.45: Holland   vs.   Tyskland




/ Captain #6  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0