Besvikelsen som inte vill lägga sig...




Ja, ungefär så är känslorna just nu såhär dagen efter den smått fiaskoartade förlusten mot Ukraina.

Det fina spelet som börjat präntas in under Hamrén och som speciellt synts efter segern mot Holland på Råsunda (då EM platsen säkrades) var som bortblåst.

Tillbaka var det "fantastiska" spelet som den oerhört tråkige Lars Lagerbäck föredrog...

Usch nej, fy katten!

Ni vet alla hur det gick...

Förlust i matchen som Sverige bara SKULLE vinna.

Nu ser det genast så otroligt mycket mörkare ut....

Mer ska jag inte hålla på att såga och älta, det sköter alla sportblaskor så bra.


Ny match på fredag!
Det är nya tag som gäller!

England skall få sota för det här!


Hoppet är det sista som överger en levande varelse!

_____________________________________________________________________________________________

Kommer köra en liten grej från Sveriges matcher där jag delar ut pris till de tre enligt mig bästa spelarna.
Eftersom Hockeyns Bakgård i grunden är en hockeyblogg, så tänker jag dela ut det heligaste som finns inom sporten ishockey.
Nämligen....



3, 2 & 1 Suspensoarer till bäste spelare.

3 Suspensoarer, Martin Olsson
2 Suspensoarer, Kung-Zlatan
1 Suspensoar, Christian Wilhelmsson

Kommentar:
Var helt enkelt de tre som försökte. Inget svårt val då inga andra försökte.
Martin Olsson gör en mycket bra mästerskapsdebut, Zlatan gör mål och är vass och "Chippen" Wilhelmsson gör ett mycket piggt inhopp.
Apropå pigga inhopp så var nog "Taco" "Sidleds" Anders Svensson bland de mest trötta jag sett.

_____________________________________________________________________________________________




Kom igen Sverige!!



 / Captain #6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0