Din nya favoritblogg?

Hei!
Efter enorma påtryckningar under flertalet veckor från massvis med människor har jag nu fallit över tröskeln.
Jag har valt att starta en blogg...
På så vis slipper alla mina hockeyointresserade vänner på Ansiktsboken läsa mina enormt långa referat inför och efter våra fantastiskt händelserika matcher. Och de som då kanske är lite smått intresserade i hur det går för oss här på vårt äventyr i Norge får chansen att läsa det här istället :)
Min tanke med denna blogg är att jag ska kunna hålla alla mina vänner därhemma, i Norge, familj och släktingar eller bara er som är nyfikna på hur det går för oss uppdaterade.
Bloggen kommer givetvis handla om ishockey, där mitt lag Skien IHK kommer vara i fokus. Men kommer även skriva om andra hockeyrelaterade saker om jag finner det intressant. Kan ju även komma att skriva om icke-hockeyrelaterade saker med, större under har skett!
Det ni inte skall förvänta er att jag ska förvandlas till någon superbloggare som publicerar flera inlägg om dan. Med heltidsjobb, hockeyträningar, hockeytränarjobb samt sambons hussyssle-lista har jag dessvärre inte den tiden som krävs. Men det ni skall förvänta er är smautrevlig och innehållsrik läsning om som sagt, vårt hockeyäventyr på Hockeyns verkliga Bakgård, Norska 3e Division.  
Kommentarer tar jag emot med öppna armar, så vet ni det ;) 

/ Captain #6

Kommentarer
Postat av: lollo

Hahahaha, kul, ska bli spännande att följa! Puss

2012-02-26 @ 22:06:32
Postat av: Laila

Endelig, dette var savnet :O)

2012-02-27 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0