Inför match...

 
VS.
 
 
 
Andra träningsmatchen för vår del väntar denna soliga lördag.
Vi tar emot ett hårdsatsande Moss Hockey hemma på Isstadion.
Moss Hockey som tidigare hetat IL Kråkene. Nämnbytet är en del i deras satsning. Något man gjort helt rätt i enligt mig.
 
Moss Hockey spelar i 2 Division. Alltså serien under oss.
Man satsar stenhårt, har värvat in en hel hög av bra spelare. Man har ny tränare. Man ska vinna 2 Division.
 
Efter förra helgens fina insats har vi haft en riktigt bra träningsvecka med Coach Brett tillbaka på is.
Men det är fortfarande svårt att veta hur och var vi står.
Sen förra matchen har vi blivit av med ett par tre spelare. Två har tillkommit mig veterligen.
 
Det som gäller för våran del i dagens match är att visa samma fina inställning och jävlaranamma som mot Ringerike. Med en sån inställning blir vi svårslagna.
 
Moss Hockey kommer definitivt att bjuda upp till riktigt bra motstånd.
Underskattning från vår sida är inte att tänka på!
 
Ne, detta kommer bli en riktigt tuff och jämn ishockeymatch, det är jag övertygad om!
 
Jag förväntar mig att vi går ut och visar publiken hur kul det är med ishockey!
Förra matchens publiksiffra bådar faktiskt riktigt gott inför framtiden!
 
 
Hoppas "Fredagslåten" föll er väl i smak :)
 
"Efter Match" referat kommer under morgondagen, då hela laget med respektive skall samlas hemma hos den gode Stian efter matchen ikväll.
 
Ha en fantastisk lördag kära läsare, har ni möjlighet så ta gärna turen till Skien Isstadion klockan 15 :)
 
 
 
/ Captain #6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0