Avgörandets dagar....

Ja, vi går i flera avgörandens dagar.

Brynäs IF tog nyss ledningen efter ett helt fantastiskt mål av megatalangen Jakob Silfverberg! Fyfasen vilken kille!
Men, Skellefteå AIK är fortsatt med, i allra högsta grad! Det är en underbar match vi tittare bjuds på!

Jag håller så smått tummarna för Skellefteå, för jag vill verkligen inte att detta fantastiska slutspel ska ta slut ikväll.... JAG VILL SE EN MATCH TILL, gärna tillsammans med ett par öl en lördasettemidda!

Helgen stormar mot en som en formstark Ola H stormade mot Drammens målbur en smaukylig söndagseftermiddag i januari... Och inte ska man klaga på det!

På lördag väntar en färd till Sverige, inhandling av mat, snus samt utprovning av skridskor för kommande säsong. Satt och funderade på det lite idag. Sen vi flyttade hit i augusti har vi varit i Sverige ganska många gånger. Men bara utanför Strömstads skyltar en gång. Det var i julas då vi var himma i Skåne. Bara en liten sjuk notis sådär för er som bryr sig om oss.


Imorgon kan ni vänta er den utlovade "säsongsutvärderingen"! Något att se framemot helt klart ;)
 
En annan sak ni har att se framemot imorrn är att jag idag tagit ett beslut. Vart jag kommer spela nästa säsong är alltså klart. Ni får helt enkelt hålla er tills imorrn, förstår att det måste vara olidligt spännande att följa min fortsatta karriär ;)

Brynäs fortsatt i ledning, men 9 min kvar. Tror tamigfasen att dom ror hem det! Ser ruggiga ut! Om inte Holloway kan stänka in ett fint slagskott.... Nej, punkt! Gunderson, 2-0!
Ridå ner!

STORT GRATTIS TILL SM-GULDET BRYNÄS IF!!

Trackback
RSS 2.0